Skip to content


Öröm, mi másnak üröm

 Minap tapasztalhattam a waze lényegének előnyét. Éppen a munkahelyemre tartottam a szokásos délutáni csúcsban, és mint mindig, a Könyves Kálmán körúton akartam volna haladni. Sosem szokott zökkenő mentes lenni a dolog, mert alig 2.5 kilómétert haladok rajta ami rendszeresen 10-15 alatt valósul meg. Ám amikor ránézte a térképre láttam, a Lágymányosi hídtól az Árpád hídig, szinte végig egy színben játszik az egész, és ez a szín a vörös. Így kénytelen voltam elkerülni, és egy új utat választani. Ami külön tetszett, hogy egy baby rangú alig pár napja regisztrált wazerrnek köszönhettem az időbe be értem. Külön köszönet érte.

 

És ha már itt tartunk, most tudtam meg, hogy átállították az egész körút teljes hosszán a lámpák idejét, így amíg ez nem változik, addig kerüljétek el ha lehet.

- Hide quoted text -

A bejegyzés trackback címe:

https://waze.blog.hu/api/trackback/id/tr662727834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása